wtorek, 25 sierpnia 2015

Witaj!


Witam! Mój blog będzie dotyczył gry ''Heroes Might and Magic 3''. Mam nadzieję że przyjmiecie moje posty w miarę ciepło iż to moje pierwsze spotkanie z blogami.
Przechodząc do rzeczy...


Zacznijmy od tego czym jest Heroes Might and Magic 3 ?!
Heroes Might and Magic 3 jest to strategiczna gra turowa (oraz moja miłość) wydana 1 czerwca 1999 roku przez amerykańską firmę The 3DO Comany, jest to trzecia część z serii 
Might and Magic. Grę stworzyli Jon Van Caneghem, Jeff Blattner, David Mullich, Greg Fulton i chwała im za to! Trzecia część kultowej serii uważana jest za STRATEGIE WSZECHCZASÓW.

Gra posiada oficjalne 2 dodatki: 

- Armageddon's Blade  












- The Shadow od Dead 










Oraz 2 nieoficjalne fanowskie dodatki:
- In The Wake of Gods 














- Horn of the Abyss










Wydane są także dodatkowe kampanie nie wchodzące w skład żadnego z dodatku, które opowiadają historie Tarnuma o którym może w innym poście....

Wydaje mi się że gra została przeze mnie wstępnie przedstawiona. Jeśli to możliwe to prosiłbym o jakieś rady dotyczące tego posta, jakieś sugestie, co zmienić, co poprawić...
Nie proszę o litość a o srogą krytykę :D

Do następnego postu, cya!

2 komentarze:

  1. Play england to beat italy odds betway login betway login 10cric 10cric 9765NBA Prop Bets, Betting Picks, Predictions and Previews

    OdpowiedzUsuń